måndag 21 december 2009

Segstartad

My oh my vilken segstartad dag. Kollade (dum som jag är) på paranormal activity inatt när jag inte kunde sova. Om man skippade de sista 5 minuterna var den riktigt bra.
Rysningar längs hela ryggraden, ändå är inte jag särskilt lättskrämd (med saw som undantag haha).
Efter att filmen var slut låg jag och lyssnade efter ljud hela tiden, och sprang ner 2 gånger för jag tyckte att jag hörde konstiga ljud, klart jag gjorde, kattungarna lixom.
Kunde somna när jag hörde att pappa var vaken, d.v.s vid 7.
Sen sov jag till klockan 12 då fiah väckte mig, skulle till vansbro och införskaffa en biljet till flottaren åt älsklingen.
Sen köpte jag massor av godis. :) haha, till idag och tågresan imorgon (om pappa inte hunnit äta upp allt godis till dess)


bild lånad från google
på tal om pappa så kan jag berätta att han räddat min dag.
hehe, han har nämligen griljerat julskinkan (som för mig är årets höjdpunkt)
nej, morotsknaprare vet inte vad de går miste om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar