söndag 3 januari 2010

Döden är en skuld som ingen kan betala mer än en gång

Jag förstår inte vad det är för fel, men jag kan verkligen inte sova.
Tankar far runt i skallen på mig som om jag hade en inbygd jävla centrifug någonstans där uppe.
Så är det väll jämt antar jag (med tankarna, inte centrifugen) att man tänker mest på natten då det är tyst och stilla runtom. Åtminstone har jag fått för mig detta.
Saker och ting är inte så jobbiga som de verkar vara, det blir aldrig värre än vad man gör det till.
Tacka vet jag spotify, mitt snus och hemsidan 'smartsagt' där man kan roa sig med att läsa kloka och mindre kloka citat/ordspråk.
typ som titeln; 'Döden är en skuld som ingen kan betala mer än än gång' - Shakespeare
Antar att ni inte alls tycker att det är intressant vad gamla döingar sagt, men fine, ni fattar ändå ingenting. (det var ett skämt för er som inte fattade det)

Tack och lov så ska Solveig ta ut hästarna imorgon ändå, (imorgon? Om några timmar...) så jag behöver inte åka dit förns 2 tiden och fodra hö. Tar med mig kusinen också. Alltid roligare med sällskap.

5 mest spelade just nu (ja det är bara hillbilly musik...)
  1. Rock'n rollin man - Bourbon Boys
  2. If you gonna play in texas - Alabama
  3. Out of my face - Rebel son
  4. Redneck woman - Gretchen Wilson
  5. Litle bitty - Alan Jackson

Nej nu har klockan hunnit bli 05.02 kanske borde få lite sömn ändå.. Försöka duger ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar