onsdag 20 januari 2010

Bloggplaner ?

oj oj oj, vaken mitt i natten.
men för en gångs skull gör jag faktiskt (nästan) något vettigt.
Jag har nämligen pillat ihop en header till syrran.. Enkel, men ganska frän ändå. Tycker jag iaf. Hoppas hon inte dödar mig när hon ser den. höhö. Jag frågade ju nästan om lov iaf.

läs hennes blogg, då blir hon glad; kuttlugg



så funderar jag lite på en sak... Vad vill människor läsa om egentligen?
jag skulle ju kunna traggla min trista vardag dag ut och dag in, men det är kanske ingen höjdare.


  • Musik (mer dagens låt osv)?

  • Filmer?

  • Mode/kläder (typ dagens outfit)?

  • Politik (inte kul haha)

  • Hästarna?

  • Mer bilder?

  • Annat?

Iaf tänkte jag köra dagens låt;

jag har väldigt varrierad musiksmak, så hörde jag en låt med Smokie som jag inte hört på vad som känns som flera år, såklart har jag tjatat ut den i spotify sen jag kom hem, här kommer den;

Smokie - Oh Carol

1 kommentar:

  1. börja med dagens outfit och fortsätt med dagens låt! :)

    SvaraRadera