lördag 2 januari 2010

Tack och godnatt

Saatans, är faktiskt på bra humör, tro det eller ej.
Men börjar bli lite trött.
Pappa är ute på sattyg och jag är hemma med småkatterna.
Haha skulle ge dom lite mat nyss, jävlar katterna blev helt galna, slogs som några jävla
idioter.
Aldrig varit med om något liknande.
Förövrigt så har jag pratat med Mr Birgit i telefon typ 3 gånger ikväll.
He's the best, fuck the rest. Bättre vän än Emil är svårt att hitta.
Så det så.

Haha jag minns så väl första gången jag pratade med Emil, det var i 1an (på gymnasiet), jag stog utanför plogen (mitt internat) och rökte, och Emil stog på balkongen på Masen (hans internat), innan jag hann reagera hade han hoppat från balkonen (okej, en fransk balkong, men ändå) och kom springande mot där jag stog. Det var tydligen nå folk på plogen som hade varit asjobbiga, så vi (jag och Emma) fick rädda honom undan. Efter den dagen pratade vi jämt när vi sprang på varandra, sen skulle hans internat renoveras så han flyttade till samma internat som jag bodde på, sen har vänskapen vuxit.
Yay us ;) (ursäkta min bajsmin)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar