söndag 17 januari 2010

Förjävligt

Det är verkligen förjävligt att jag inte kladdat något i bloggen under helgen, har faktiskt varit hos mamma och haft tillgång till datorn, antar att det har att göra med att jag är alldeles för lat.
Det har egentligen inte hänt så himla mycket, Jon kom i fredags, sen igår var vi till stallet en sväng, iväg till nås och käkade, hem till mamma, glodde på småstadsliv sen lurade vi med oss Magnus till vansbro och Rock-Karusellen.

Snacka om 'Aha-Upplevelse' igår, världens minsta lilla blonda kille som inte såg ut att vara mycket för världen (påminde om Johan Palm) som jag fick lov fnissa åt när han klev upp på scenen. Right back at me, för jävlar vilken röst han hade!
WTF?!
Vart fan gör han av den? Hur sjutton kunde den lilla, lilla saken sjunga så inåthelvete bra!?
Jag är fan chockad.

Imorgon åker trölla och nanna btw, teres ska hämta upp dom till ljusdal, men hon tar med en annan häst ner till mig :) Oxå en nordsvensk, ett sto som heter 'Pinglan' eller om hon kallas för det? Ingen aning, aldrig sett hästen så det blir spännande som fan :)
haha,

Nej nu ska jag inte sitta här och uggla mer.

over and out :*

1 kommentar:

  1. Och du berättar inte ens för lilla Fiah som bor 100 METER från Folkets hus, att du ska till Vansbro!?? :O ;)

    SvaraRadera