torsdag 21 januari 2010

Småstadsliv


Ni har väll sett/hört talas om Småstadsliv?
Om inte så kan jag verkligen säga att ni missat något!

Det handlar om livet på glesbygden och allt som hör till; i hemmet, åsikterna om vargen, pojkar och allt annat som hör till. Det är inspelat i hälsingland och som jag uppfattat det hela var det bara meningen som en rolig grej först, men som sen blev väldigt uppmärksammat i pressen.
SKITROLIGT!

Kenta i smådstadsliv förklarar sin kärlek till hårdrock såhär;
"Jag lyssnar på jäävlig mycke hårdrock ja,
precis när jag vill..precis när jag vill ...
Hårdrock, om man säger, de e kung de.
Jag älskar hårdrock ja.. jag skulle kunna göra vad som helst för hårdrock ja..
jag skulle hoppa upp på de här tidningstället,
riva ner alla tidnigar, riva ner de här.."


Fimerna finns att köpa på småstadsliv.se
Vill man inte köpa filmerna på en gång, kan man ju se hela småstadsliv 2 på facebook ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar